27 juni 2012

Doe de housebroek!

Echt, ik meen het, ik ga een winterslaap houden! Maak mij maar weer wakker als het wel zomer is! Ik maak stamppotjes in plaats van salades. Zit 's avonds met warme sokken, een vest en een kop thee op de bank in plaats van met een glas koude witte wijn in een korte broek buiten in de achtertuin. De short die ik laatst gemaakt heb, heb ik nog niet kunnen dragen...Dan maar op zoek naar een lekkere warme broek! Tijdens mijn zoektocht kwam ik deze tutorial  tegen. Een super schattig kinderbroekje met een verlaagd kruis. Super voor regenachtige dagen, samen hangen op de bank en filmpjes kijken! Deze vrolijke dame heeft iets meer skills op de naaimachine dan ik, dus heb ik het patroon versimpelt. Geen zakken of trekkoordjes voor mij! Wel heb ik de broek 3 keer gemaakt! Ja, ik en mijn little ladies gaan met z'n drietjes in stijl bank hangen!


Hoppa! Een paar uurtjes werk, één lap stof van 3 euro van de kringloop en 3 blije dames! Niet slecht dacht ik zo! Net hebben we gezellig Rapunzel gekeken, samen op de bank in onze nieuwe broekjes. En het toeval wil dat vanavond om half 9 op Net 5 één van mijn all time favorite feel good/zwijmel films uitgezonden wordt! Sweet november (hoe toepasselijk op deze herfst zomerdag)! Mij vind je vanavond met een glas rode wijn, een doos tissues en mijn nieuwe broek op de bank!

xx Judith

2 opmerkingen:

  1. Judith, leuk om je blogs te lezen. doe je leuk! erg interessant ! ga zo door! dikke kus meliss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks sweetie! Ik doe m'n best! Haha

    BeantwoordenVerwijderen