10 juni 2012

Een nieuw begin.

Een paar maand geleden was ik het eindelijk zat..Wat? Het te zwaar zijn, maar niet anders gaan eten. Het vast zitten in slechte gewoontes, maar ze niet veranderen. Het gevoel hebben iets te missen, maar het niet zoeken.

Maar dan is daar Mike, mijn nu (in mijn hoofd ten minste) nieuwe BFF Mike. Mike is zelfs een Dokter, hoe stoer! Mike heeft me op weg geholpen naar nieuwe inzichten, nieuwe energie om de boel om te gooien en vooral die nieuwe kleding maat! Dank Mike, beste vrind die je der bent!


Ja, inderdaad, Mike heeft een dieetboek geschreven. En nee, ik ga Mike en zijn dieet hier niet verder promoten (stiekem dan, als je echt gezond en veel wil afvallen, geef het een kans!) maar Mike heeft wel even met zijn boek mijn leven (en lijf) een nieuwe impuls gegeven!


Ik heb weer zin in koken, nieuwe recepten ontdekken, nieuwe dingen te maken, nieuwe plekken te ontdekken. En dat is precies wat ik hier wil gaan doen! Jullie laten zien wat ik ontdek op mijn zoektocht naar  de nieuwe ik. Met een verbouwing van ons huis, mijn zoektocht naar natuurlijke (en zelf voor een prikkie te maken) beautyproducten, de zoektocht naar heerlijke, gezonde, lowcarb gerechten en mijn niet te bedwingen zucht naar mode moet het helemaal goed gaan komen! Dat alles met een klein budget, maar met veel plezier!

zo, nu eerst een kop thee!

x Judith

1 opmerking:

  1. Super leuk!een begin van vast iets heel moois!

    BeantwoordenVerwijderen