19 juni 2012

Here comes the sun!

He he! Daar was die dan even! De zon! En bij de minste of geringste straal wil ik mijn sandaaltjes aan! Dat betekent dus ook nette, verzorgde en gekleurde nageltjes!

 Bron

Op pinterest kwam ik deze supergave manicure tegen. Instant love! Dat kan ik natuurlijk zelf ook! Dus na een heerlijk bad met mijn eigen gemaakte badolie, en het netjes vijlen van de nageltjes is het tijd voor de verfbeurt!

Voor deze pedicure heb je mint, goldflakes en topcoat nodig (eventueel kun je beginnen met een basecoat!) Mijn lakjes zijn van Essence in de kleuren 53 'you belong to me' mint, 67 'make it golden' goldflakes en de quick dry topcoat.

De gouden nagellak is super! Het is een blanke lak met ieniemienie gouden glitters en flakes in verschillende maten. Op m'n nagel kun je zien dat ie heel subtiel glanst, echt mooi!


Ik ben begonnen met 2 laagjes mint. Laat deze eerst goed uitharden (terwijl je heerlijk in de zon zit bij voorkeur!)


Hierna heb ik 1 laagje goldflakes aangebracht. Ik vind zelf 1 laagje precies goed, maar als je meer sparkle wilt, kun je natuurlijk nog een laagje aanbrengen! Laat ook dit laagje goed drogen (he, vervelend, nog langer in de zon zitten..^_^).


Als laatste een goeie laag topcoat om de flakes te sealen, en klaar zijn je zomervoetjes! Laat die warme dagen maar komen!

xx Judith

2 opmerkingen: