30 juni 2012

In de tegenaanval!

Gisteren werd ik dus ziek. En van ziek zijn hou ik niet. Als mama wordt je niet ziek, dan ga je door. Zeker als je mannetje ook nog eens ziek is... Maar op een gegeven moment zegt je lichaam toch een keer stop..Helaas!

Gelukkig mochten de meiden een nachtje uit logeren, dus heeeel lang slapen was weer mogelijk! En dat is stap één van mijn tegenaanval! Stap 2 een een gerichte vitamine bom! Eerst drink ik (zoals elke ochtend) een glas heet water met citroensap. Vervolgens heb ik mijn heeeel veel fruit, wat yoghurt, haver, lijnzaad en honing in de blender, powerontbijt!


Gelukkig zijn mijn 'klachten' vooral veroorzaakt door slecht slapen en een iets lagere weerstand daardoor. Na een (hele hele) lange nacht slaap en de komende dagen rustig aan doen ben ik er vast wel weer helemaal bovenop!

Ik ga lekker rustig aan doen vandaag, hoe gaan jullie ziek zijn te lijf? Heb je een geheim recept waar je op vertrouwd? Ik kan nog best wat tips gebruiken!!

xx Judith

2 opmerkingen:

  1. samurai pizza catrina2 juli 2012 om 23:06

    aaah beterschap voor jullie!! haat aan ziek zijn!!!als ik ziek ben eet ik een hele rode paprika. maar volges mij heeft dat niet echt een magische werking hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Catrina! Gelukkig ben ik weer beter, maar de volgende keer haal ik een hele paprikafamilie in huis!

    BeantwoordenVerwijderen