29 juni 2012

Things that make me happy

Gisteren heb ik maximaal gebruik gemaakt van de zon! Ook al moest ik 's avonds werken en kon ik dus geen BBQ aanzwengelen, genoten heb ik! Zodra het weer het toe staat vind ik het heerlijk om een stuk te gaan fietsen. En laat de omgeving hier in Zuid-Oost Drenthe daar nou perfect voor zijn!


Letterlijk aan het einde van mijn straat kom ik bij dit bos uit! Hoe heerlijk is dat!?! Ik woon in Emmen, en wij hebben een grappig centrum hier. Midden in de stad ligt een bos! Ja echt, naast een dierentuin midden in het centrum, hebben we ook een bos midden in de stad! Gaaf niet! De Emmerdennen lopen door in het Valtherbos, mijn favoriete stuk bos.


Vooral zo in de vroege ochtend kan ik genieten van de rust, de geuren en de zon door de bladeren. Gisteren was ik alleen, maar als ik met de meisjes ben stoppen we altijd even om een wandeling te maken!

 Ik hou van het zonlicht door de bladeren!


Goed, mijn tocht bracht mij via het bos naar Valthe, waar ik altijd MOET stoppen bij dit bakkertje. Echt mocht je ooit in Valthe zijn, koop hier een notenbrood! Laat het niet snijden, maar neem het zo meer naar huis.  

                           

Met mijn verse broodje achter op de fiets ben ik nog een stuk verder gefietst. Eenmaal thuis heb ik het brood in dikke plakken gesneden en met alleen een beetje roomboter en geitenkaas heerlijk in het zonnetje opgegeten! Kijk, hier wordt ik blij van!


xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen