23 juni 2012

Thrifting to the max!

Thrifting, of lekker op z'n Nederlands kringloop winkelen. Ik hou er van! Door ons hele huis staan kringloop vondsten. Koffietafeltjes, krukjes, mooie vaasjes: you name it, ik heb het gevonden! Als ik naar onze plaatselijke kringloop ga, ga ik zonder doel. Als je iets zoekt, vind je het nooit en mis je misschien juist wel die geweldige vondst!


 Een paar van mijn eerdere vonsten.

Gisteren had ik een paar vrije uurtjes, dus op naar de kringloop! Mijn tactiek is een winkelkarretje pakken, en alles wat ik ook maar een beetje leuk vind erin mikken. Zodra ik de hele zaak gezien heb zoek ik een rustig plekje op en bekijk ik op m'n gemak de 'schatten' nog eens kritisch. Thriften is leuk, maar je moet niet alles mee naar huis willen nemen! Ik houd alleen de dingen die ik echt heel erg mooi vind en waar ik ook een plek/ doel voor kan vinden. Zo had ik vandaag 2 super mooie wollen dekens gevonden in blauw en groen (u weet wel, die ouderwetse kriebel dekens) ik vond ze heel heel erg mooi...Maar ik zou op het moment echt niet weten wat ik er mee moet. Dus die mochten terug...met pijn in m'n hart, dat wel.


Dit is mijn uiteindelijke buit! 5 lappen stof en 2 leren tasjes! 2 van de lapjes ga ik gebruiken om kussenslopen mee te maken voor op de bank. De rest van de stof is bedoelt voor een aantal DIY projectjes!! De tasjes komen natuurlijk altijd van pas! Nooit genoeg schoenen en tasjes! :D


En nu het mooiste van dit verhaal....De prijs! Voor dit alles betaalde ik...


Ja echt! Vreugde dansje! De stoffen zitten in de wasmachine en vanavond kun je mij achter de naaimachine vinden!

xx Judith

3 opmerkingen:

  1. verliefd op dat voorste tasje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik ook! Bij de tasjes heb ik een dubbele happy dance gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen