16 juni 2012

Zomerkoning(innetje)

Ik ben een mama en daar ben ik behoorlijk trots op! Jup, full frontal moeke, that's me! Al 4 jaar mag ik mezelf mama noemen!


 Zoë
Olivia

Ja, geheel objectief kan ik zeggen dat ik de mooiste meisjes van de wereld heb ; D!

Binnenkort wordt de kleinste meid, Olivia, 3. Tijd voor een feestje dus! Omdat ze eind juli jarig is, heeft ze de pech dat veel mensen op vakantie zijn op haar verjaardag. Om dat een beetje goed te maken gaan we er dit jaar een extra feestelijk feestje van maken! Voor mama een goeie reden om de keuken in te duiken voor lekkers en om extra leuke versieringen te maken!

Oliefje begint in de roze prinsessen fase te komen. Het liefst loopt ze dag en nacht in de prinsessenjurk van haar zus. Een prinsessenthema ligt voor de hand, maar dat vind ik toch ietwat saai. Dus na wat speurwerk op internet kwam ik op het volgende idee: Een aardbeienfeestje! Het zomerkoninkje en mijn zomerkoninginnetje  gaan natuurlijk hand in hand!


Een kleine zoektocht op Pinterest en Weheartit levert gelijk een heleboel inspiratie! Wauw! Ik wil een buitenfeestje, een picknick kleed, zomerse drankjes en hapjes!

Dit wordt de inspiratie voor het feestje! Vooral het gebruik van petrol en mint bij het roze en rood vind ik super! Op en top prinses, maar wel stoer....Net als mijn Olivia!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen