10 juli 2012

And so it begins...

Ja ja! Eindelijk is het zo ver! We zijn nu dan echt begonnen met de zolderverbouwing! De eerste isolatieplaten zijn geplaatst en gelijk lijkt het al weer heel anders! De zolder zal voor 80% bestaan uit onze slaapkamer. Als je de trap opkomt, kom je op een kleine overloop, waar we ook een kleine berging zullen maken. Op de overloop wil ik heel graag een soort zitplekje maken. Vorig jaar zag ik dit plaatje in een H&M folder, en ik was gelijk verliefd op de sfeer die deze foto uitstraalt!


Hoe fijn is het als je een foto ziet, die foto ( en vooral de sfeer) erg mooi vindt, en dan tot het besef komen dat je soort gelijke meubels hebt om die sfeer ook te maken!


Een paar jaar geleden kochten mijn mannetje en ik deze jaren 50 rookstoel (een echte jaja!) voor een appel en een ei via marktplaats! Op het moment staat hij in de woonkamer..Zoals de meeste spullen die we kopen! Op de een of andere manier zetten we alles in 1 ruimte! Haha, we kijken er denk ik graag naar! Maar nu we dus langzaam aan meer ruimtes 'af'  aan het maken zijn, is het tijd de spulletjes te verdelen.


Op deze zeer professioneel bewerkte foto ( ^-^)  is het stukje overloop te zien waar ik het hoekje wil maken. De vloer en het dak moeten nog ge├»soleerd worden, er moet een knieschot geplaatst worden ( het 'muurtje' wat ik links op de foto getekend heb) en de nieuwe vloerdelen moeten gelegd worden. Gelukkig kan mijn mannetje dit allemaal zelf! Maar dan kunnen we dus gaan inrichten en dan komt onze mooie stoel hier te staan! Lamp erbij, boeken...Heerlijk plekje om even tot rust te komen dacht ik zo! Nu eerst als een malle aan het werk om dit plekje af te krijgen! 

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen