21 juli 2012

Bright light, big city!

Ja, het is zover! Zoë en ik zijn in Utrecht! Mijn manneke en ik doen eens in de zoveel tijd iets leuks met de meiden 1 op 1, en dit weekendje is Zoë en mama tijd! Van vrijdagavond tot zondagmiddag gaan we alleen maar leuke dingen doen!

Wonder boven wonder zijn we van Emmen naar Utrecht gereden zonder ook maar 1 file tegen te komen! De zon scheen, dus wat wilden we nog meer! We werden ontvangen met wijn en limonade, en een heerlijk bedje dat op ons stond te wachten.


Terwijl ik deze post schrijf zit ik met een lekker bakje koffie en een heerlijk broodje (oow stil Mike, ik weet het CARBS, maar dat mag in ons feestweekend!) alvast voorpret te hebben voor vandaag! Op het programma staan (niks verplicht, alles mag) het laten epileren van mijn wenkbrauwen door middel van touw (ook hoog nodig, m'n wenkbrauwen zijn bijna samen gegroeid!) Ik wil graag naar de plaatselijke kringloop om lekker te snuffelen, en vanmiddag gaan we zeker weten langs de parade! Dit reizende minidorp/ cultuurfestival staat op het moment in Utrecht en er is genoeg te doen voor groot en klein! Deze dag zal worden afgesloten in pannenkoekenhuis van chef Broeder...Ook wel bekend als mijn broertje! Haha. Genoeg te doen en te beleven dus! Nou, daar ga ik..Wens me succes, want de monobrauw gaat er aan geloven!

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen