6 juli 2012

Dreaming of hair

Haar en ik, we hebben een beetje moeilijke relatie. Ik zal vast niet alleen zijn, maar ik heb een droomkapsel, en ik heb mijn eigen haar...En die 2 zijn niet het zelfde!


IK. WIL. HAAR. HAAR! Die pony, die knot, de kleur, echt, als ze ervan af wil, geef maar hier! Haha! 

Maar helaas wil mijn haar niet mee werken aan mijn grote plan...En eigenlijk heb ik ook helemaal niet het geduld om mijn haar zo lang te laten groeien! Mijn haar is zelfs nog nooit echt lang geweest. En dat zal het ook wel nooit worden vrees ik!

En eigenlijk heb ik er ook wel vrede mee. Kort haar en ik zijn gewoon een goeie match! Het staat me vlotter dan langer haar, Mijn haar ziet er veel gezonder uit en met een klein beetje moeite zit het goed!
Er is alleen 1 klein (nouja, eigenlijk een groot) probleem met kort haar...Zoek maar eens een kapper die het echt mooi en goed knipt! Veel kappers die mijn haar kort hebben geknipt, knippen het meer richting hippe oma, dan richting hippe jonge meiden kapsel. Misschien ligt het aan mij, maar ik schijn het niet duidelijk te kunnen maken hoe ik het precies wil! Maar zelfs met foto's en kapperstaal erbij blijft het moeilijk!





Dit zijn een paar van de kapsels die ik de laatste tijd heb verzameld op pinterest. De laatste keer dat ik naar een kapper ging, was het met de eerste foto uit dit rijtje. De mooie lange lengte boven en de korte zij en achterkant..Love! Het lijkt mij een vrij duidelijk plaatje...en toch wist de kapster (wederom) te veel lengte van de bovenkant te halen. Ik weet het ik zit erbij en kijk ernaar...Maar goed, na de eerste knip is het te laat om te zeggen dat dat echt korter is dan de PUNTJES waarvan ik zei dat ze eraf mocht knippen. 
Binnenkort ga ik toch weer een poging wagen. Dit maal ga ik naar een andere kapster, een vriendin van mijn schoonzusje. Zelf heeft ze ook kort haar gehad en ze knipt mijn schoonzusjes (korte) haar ook altijd erg leuk. De foto die ik mee neem? Zie onderstaand!! Zoow gaaf dit haar! Alles gewoon, van de ultra korte zijkant, tot de prachtige ombre verfbeurt! Ik weet niet of de kleur me staat, maar het plaatje gaat mee en dan zullen we zien!


Hebben jullie ook zo'n moeite met het vinden van een goeie kapster? Of heb je hem/haar al gevonden (en werkt hij of zij toevallig in Emmen?? ^-^)?

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen