5 juli 2012

Fashion confusion!

Het is weer zover! Die rare tijd van het jaar dat wij gewone stervelingen de winkels in rennen voor de uitverkoop.... En de fashion lucky few in Parijs zitten en alvast een blik mogen werpen op wat we volgend jaar gaan dragen!

De sale, solden, uitverkoop...Ik heb er een beetje een haat/ liefde verhouding mee! Tuurlijk is het heerlijk om veel voor weinig te kunnen kopen. Maar wat koop je? Heb je het echt nodig? En niet geheel onbelangrijk..Hoe lang kun/wil je het dragen? Er hangt nu volop zomer spul in de uitverkoop rekken, maar bij de H&M zag ik ook winterjassen (van vorig seizoen)! Aan winterkleding wil ik nu echt niet denken!! (Hallo, het is eindelijk zomer zeg!) Maar aan de andere kant...Hoe lang houden we dit heerlijke weer?

Zeker nu ik bezig ben met afvallen vind ik het moeilijk! Als ik door de rekken ga weet ik vaak niet welke maat ik nu moet hebben en wat nu wel staat en niet! Ik heb een paar basic T-shirts gekocht, een paar nieuwe (skinny)broeken (moest wel! De oude waren te groot geworden!), maar verder ben ik nog niet gekomen. En ik denk dat ik dat maar zo laat.

Dus wat doe je dan als je totally fashion confused bent? Je gaat met een grote kop thee achter je laptop zitten, en je gaat 'windowshoppen'  natuurlijk! Na de gebruikelijke winkelsites, fashionblogs, you name it, heb ik een (in mijn ogen) wijs besluit genomen! Mike en ik gaan eerst nog even met mijn lijf aan de slag en dan mag ik voor het najaar een paar nieuwe items kopen! Gelijk ben ik op pinterest en fashiolista gaan neuzen naar de ideale Indian summer/ Fall aankopen!



Ik wil in ieder geval soort gelijke booties! Stoer met een skinny jeans of een maxiskirt!


En heerlijke grof gebreide vesten en truien wil ik! Ik heb er al een paar in de kast hangen, maar er is altijd ruimte voor meer! Het voordeel van deze grote grove truien/vesten is ook dat de maat niet veel uit maakt! Mocht ik nog iets meer afvallen (of per ongeluk iets aankomen) dan zitten deze beauty's nog steeds mooi! En mocht de zomer toch iets korter zijn dan we hopen zijn ze ook super makkelijk om te hebben! Ideaal om te dragen ipv een jas!


Maar goed...De sale blijft roepen en wat doe je als je niet voor jezelf wil/mag shoppen? Dan shop je voor je kids! Gelukkig is miss Olivia bijna jarig en mag een party outfit niet ontbreken!




xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen