2 juli 2012

Gold and ombre celebration!

Het is niet te geloven, maar vandaag ben ik alweer 5 jaar getrouwd! Ja echt! Mooi gezegd zijn we op ons houten huwelijk! Haha!


Om het feestelijke gevoel te versterken heb ik mijn nagels een passend lakje gegeven! Ik hou van ombre, echt, I love it! Op nagels, in haren (helaas heb ik kort haar en dan vind ik het niet zo mooi) en in kleding (morgen een DIY voor een ombre/tie-dye rok!!). Ik hou ervan.
Vandaag dus ombre nails, en om het een feestelijk tintje te geven geef ik mijn ringvinger een gouden gloed mee!

Wat heb je nodig voor deze nagels?
  • vijl en nagelriem crème
  • base coat
  • 2 tinten lak, ik gebruik de essence lakjes 01 cotton candy (licht roze) en 93 c'est la vie (koraal)
  • eventueel een goldflake lak, ik gebruik essence 67 make it golden
  • topcoat
  • wattenstaafjes 
  • satéprikker
  • wegwerp bordje
  • sponsje
  • nagellakremover


Ik heb mijn nagels netjes gevijld en mijn nagelriemen verzorgd met een nagelriem crème. Vervolgens heb ik een base coat en 2 lagen cotton candy over mijn hele nagel aangebracht.


Laat deze lagen goed drogen. Om het ombre effect te krijgen druppel je nu een beetje lichte en donkere kleuren naast elkaar. Met de satéprikker kun je de kleuren in het midden een beetje mengen. Dep nu voorzichtig het sponsje in de lak, en dep dit op je nagels. Ga niet vegen, maar dep een paar keer op de zelfde plek, tot je nagel gelijkmatig gekleurd is!



Je vingertoppen zullen nu ook een beetje onder de lak zitten, maar dit haal je zo weg met een wattenstaafje en een beetje nagellakremover! Je zou je nagels zo kunnen houden, af lakken met een topcoat en klaar. Maar omdat ik het net iets feestelijker wil maken lak ik mijn ringvinger nog met een paar laagjes goldflake.
  

Om ook een mooi verloop in de goldflakes te krijgen heb ik eerst een laagje alleen op het uiteinde van mijn nagel gedaan. De volgende laag heb ik tot halverwege mijn nagel laten komen. De laatste laag komt over de hele nagel. Als laatste een laagje topcoat en DONE! 

Wat vinden jullie van de ombre trend?

xx Judith

2 opmerkingen:

  1. Asian invasion2 juli 2012 om 17:37

    I love ombre too!!! Leuke kleuren combo ook en gefeliciteerd met je 5yearsyou&renzo :D Zag laatst een ombre blush maar heb ik nog steeds niet in de winkel kunnen vinden!!:( xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa! Ombre love! Thank you! Ik wil ook nog een keer ombre lips maken! maar even oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen