18 juli 2012

Hair heaven!


Een tijdje geleden schreef ik al over mijn kappersdrama's. En goed nieuws! Ik heb haar gevonden! Samara van Style kapsalons in Emmen (ze hebben meerdere vestigingen in Emmen, Samara werkt in de salons aan het Noorderplein en in het winkelcentrum de Rietlanden). Voor ze ook maar een schaar gepakt heeft hebben we eerst gekeken naar wat ik wilde en hoe we dat konden doen. Super, Samara luistert echt naar wat je wilt en wat mogelijk is! Omdat de vorige kapster heel veel van de lengte bovenop weg had gehaald, kon het niet geknipt worden zoals mijn voorbeeldplaatje.

Maar na goed overleg en uitleg wat er gebeurde en waarom ze iets knipte, schoor, uitdunde etc. Zijn we uitgekomen op dit kapsel!





Mijn zijkanten zijn super kort, tondeuse kort, bovenop is het langer gelaten. Ik kan er nog van alles mee! Naar opzij, omhoog, naar achteren, maar op dit moment vind naar voren het mooist. Ik ben echt blij dat ik nu een kapster heb gevonden die luistert, die uitleg geeft en mee denkt! Dus mocht je in de buurt van Emmen wonen en graag je haar kort hebben...Vraag naar Samara!

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen