13 juli 2012

Pink is my favorite color

Mama zijn is vaak leuk en net zo vaak moeilijk! Ik ben heel eerlijk, mama zijn gaat niet over rozen! Kids hebben een heel eigen willetje, wat vaak voor grappige verhalen zorgt, en soms voor kopbrekers! Zo wilden mijn meisjes opeens niet echt meer warm eten! Een paar dagen vind ik dat niet erg, verder eten ze goed, ze zijn op gewicht, dus no big deal...Maar na een week vind ik het wel welletjes!

Gebruik alleen kleurstof speciaal voor voedsel!

Enter Pinterest! Een kleine zoektocht levert een hoop adviezen, handige sites en leuke tips... En 1 van die tips kon ik gelijk uitvoeren! Ik had voor gisteren avond pasta op het menu staan. De tip was om voedselkleurstof aan het kookwater toe te voegen...BRILJANT! Ik had nog een flesje roze liggen....JEEJ!

Roze en normaal!
Het is echt zo simpel als het klinkt! Water op zetten, kleurstof erbij (ik heb vrij veel gebruikt, voor donker roze pasta), pasta gaar koken, afgieten en klaar!

Zelf roomkaas en peterselie over de pasta doen!
Beide dames hebben een bord vol leeg gegeten! Natuurlijk ga ik ze niet elke dag extra kleurstof voeren, maar zo eens in de zoveel tijd moet kunnen! En die koppies bij het zien van roze pasta....*smelt*!

 Het is tot de laatste hap op gegaan!
xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen