17 juli 2012

Putting Pinterest to the test! Part 1

Ken je dat? Je zit op Pinterest en je pint een eind weg....En vervolgens kijk je nooit meer naar die pins! Mij gebeurt het regelmatig! Zie ik een lekker recept, pin, klik, en nooit meer naar gekeken! Soms maak ik gelijk iets (zoals deze nail-art), vaak denk ik 'ooow, leuk idee' en vervolgens verstoft het idee op 1 van mijn boards!

Maar daar ga ik nu verandering in brengen! Vanaf deze week zal ik elke week een 'Putting Pinterest to the test' post doen! Of het nou een nail-art, een recept, een leuke blog die ik gevonden heb of een DIY is, ik zal het testen en jullie er over vertellen! Dinsdag = Pinterestdag!

Goed, dit was 1 van de eerste pins die ik ooit op Pinterest vond! Ik vond ze er zo leuk uit zien! Vandaag ga ik ze voor mijn meisjes maken!

Een tijd geleden kocht ik een hele boel gekleurde knoopjes voor bijna niks, wol heb ik ook altijd wel liggen dus hier gaan we!





 Knip 2 stukjes wol af, zorg dat de stukjes lang genoeg zijn om er nog een strikje in te kunnen leggen. Haal de wol door 1 van de gaatjes in de knoop en leg er een enkele knoop in. Herhaal dit bij het andere gaatje. En dat is het!


 Leg een strikje en klaar om te dragen! Binnen een minuutje had ik een armbandje en Olivia is in ieder geval al groot fan!


Zitten jullie ook op Pinterest? En maken jullie ook wel eens iets wat je vindt via Pinterest? Ik wil je graag volgen, dus laat bij de comments hieronder je gebruikersnaam achter!

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen