22 juli 2012

Runaway time!

Hoe kan het dat er maar zo weinig uren in een dag zitten? Echt! We hebben zo veel leuks gedaan, en er is nog zo veel meer leuks te doen, maar er is gewoon geen tijd genoeg!

Ik zit nu achter de computer van m'n zusje, en daar kan ik de foto's niet uploaden, dus die komen nog, maar wat een feest was het vandaag! Wenkbrauwen laten doen met touw? Super! De pijn viel reuze mee en man wat zijn ze strak en glad! We zijn bij Lush geweest en Peter bedankt voor het maken van mijn Lemony Flutter! (Ik zal er eeuwig mee doen, aangezien het potje 10,95 koste!!) Bij de Monki heb ik een heerlijke woontrui gevonden in de uitverkoop (I know, ik zou niks meer kopen, maar een heerlijke woontrui voor 10 euro..die laat je niet liggen...toch?!) We hebben heerlijk geslenterd door de straatjes en langs de grachten en bij de Emmaus (de kringloop) vond ik een mooie herfstjas, geweldige theelepeltjes en de boeken van The Lord of the rings plus de Hobbit voor bijna nop! Als kers op de taart zijn we pannenkoeken gaan bakken bij mijn broertje Job! Heerlijk!

Bij mijn broer kwam ook goede vriend Bart op visite. Bart zingt, en als ik het zo mag zeggen verdomd goed ook! Zoƫ was druk drukker drukst, maar toen Bart begon met gitaar spelen en zingen werd ze stiller dan stil. Net als de rest! Onderstaan nummer is geschreven en gezongen door Bart, bezoek voor aankomende optredens, meer nummers en andere info Bart's site http://www.bartvanderlee.com/! De clip voor dit nummer is trouwens geanimeerd door mijn zeer getalenteerde broeder Job! (zie voor meer van zijn werk http://www.animatedjob.nl/!)

 
Runaway, Bart van der Lee

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen