23 juli 2012

Things that make me happy 23-7

Na een heerlijk weekend weg kán ik alleen maar happy zijn! Hier een paar van de dingen waar ik happy van werd!

Zoë die geniet van een heerlijk ontbijtje.



Van borstelige warboel naar mooie nette boogjes!

Skinny blueberry muffin! Yummy!

Lemony Flutter nagelriemcrème en Dream Steam toner tablets van Lush.

Er achter komen dat de Appie Hein gewoon cup maatbekers verkoopt! Deze vond ik bij broertje thuis, straks gelijk naar de Ap dus!

Zoë die zo veel plezier heeft met haar tantes Sophie en Eva!

De mooie armband die ik van m'n zusje heb gekregen! Ze verkoopt ze via Marktplaats, waar ze ook ringen, kettingen ed verkoopt! Kijk maar eens op haar Marktplaats profiel!

Mijn nieuwe aanwinsten na een uurtje kringloop winkelen!

Maar waar ik het meest gelukkig van wordt is de tijd die ik kan door brengen met mijn familie!

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen