29 juli 2012

Things that make me happy 29-7



Mijn mooie prinsesje Olivia die 3 jaar is geworden! 3 jaar geleden als klein hummeltje geboren en nu al zo'n dametje!


De zon! Eindelijk, zon, zon, zon! En dat in mijn vakantie! De meisjes kunnen heerlijk buiten spelen en wij kunnen luieren! Love it!


De Parade is zo leuk, we gaan morgen gewoon nog een keer! Op naar Utrecht!

Dat ik door Catherine en haar rabbit food pyramid en haar cleanse weer op het goeie pad zit met gezond eten en afvallen! Ik heb er weer zin in en maak  weer goeie keuzes qua eten en porties!


Ik ben zelfs begonnen met 'hard'lopen! Met baby stapjes, dat wel, maar ik ben begonnen! 

Vandaag weer heerlijk genieten! Fijne zondag iedereen!

xx Judith

2 opmerkingen:

  1. Asian fortune cookie29 juli 2012 om 15:57

    He judith wat weer een leuke variatie aan posts allemaal:) de bananenijsjes wil ik ook proberen!!! Alles met banaan & zuivel = MMMMMMMM.

    Please keep doin them posts, love to read them!!!!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAAAAH why thank you Asian Catrinus! I have een kleine snack post coming up!

    BeantwoordenVerwijderen