7 juli 2012

Things that make me happy

Soms vergeten we wel eens dat ons geluk niet van grote dingen hoeft af te hangen. Een tijdje geleden schreef ik ook al een keer een post over Things that make me happy. Het zijn vaak de kleine dingen waar je blij van kunt worden! Hier een paar van de dingen waar ik deze week blij van werd!

Na een jaar eindelijk weer een abonnement voor de dierentuin hebben!

In mijn agenda kijken en beseffen dat ik 6(!) dagen weekend heb!

Op pinterest een mooie nail art tegen komen en gewoon die benodigde lakjes al in huis hebben.

Die nail art ook op mijn nagels kunnen doen, omdat ik dus 6 dagen vrij ben (op mijn werk mag ik geen nagellak dragen).

De zon die hier de afgelopen tijd eindelijk veelvuldig aanwezig was!

Een stukje pure chocola eten bij mijn kop thee.

En last but not least....Het feit dat mijn blogje zo veel gelezen wordt! Nee, wees niet bang, ik kan niet zien wie er leest, maar wel hoe vaak er gekeken wordt en ook vanuit welke landen! Geloof het of niet, maar elke dag wordt mijn blog bekeken vanuit onder andere Amerika, Engeland, Rusland, Belgiƫ, Duitsland en natuurlijk vooral Nederland! Zo gaaf om te zien!


Thanks for reading!!

xx Judith

2 opmerkingen:

  1. Hi Juud,

    Ik kwam hier via Iwanna: wat een heerlijke site. En wat zijn je meiden al groot zeg!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Linda, lang geleden! Dankjewel! Tis nog in de hobby fase, maar ik vermaak me prima met dit blogje! Ja, kleine boefjes worden heel, heel, heel erg snel groot! Ik zie dat jij ook een blog hebt, ga ik zo gelijk lezen!

    xx Judith

    BeantwoordenVerwijderen