16 juli 2012

We gaan op reis en nemen mee...

....Een hele boel! Nog een weekje en dan begint onze vakantie! We beginnen gelijk met een weekendje weg! Naar 3 verschillende plaatsen! Ja echt, Olivia gaat een weekendje logeren bij mijn ouders in Duitsland. Zoë en ik gaan een weekend logeren bij mijn zusjes in Utrecht en mijn mannetje gaat naar vrienden in Rotterdam om ze te helpen klussen in hun nieuwe huis! Super leuk allemaal, maar het betekent wel 3 tassen pakken!

Aan gezien ik een lichte dwang neuroot ben én ik aankomende week maar weinig vrije tijd heb begin ik nu maar vast met lijstjes maken, wassen, klaar leggen en pakken! Hoe pakken jullie voor een weekendje weg? Ruim op tijd of last minute?

Ik kan me in ieder geval al heel erg verheugen op het weekend!

xx Judith



2 opmerkingen:

  1. bij mij was het altijd last last minute, soms ging het zo vanuit de wasdrooger de tassen in of ik moest nog een jurk voor één van jullie afmaken een halve dag voor we weg gingen. weet je nog?? was altijd stressen, maar wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha mama! Ik snapte er niks van! Maar jij was het die reageerde op mijn account! Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen