28 augustus 2012

365 days of happy

Kennen jullie de 365 day's projects? Over de hele wereld doen mensen er aan mee, en het is gaaf! 365 dagen lang (ja, duh, een jaar) maken mensen foto's/filmpjes van bepaalde dingen. Op de Nederlandse site www.365dagenproject.nl kun je 'officieel' mee doen met de beweging, of gewoon een kijkje nemen! Sommige maken elke dag iets of maken elke dag een foto met een bepaald thema (bijvoorbeeld Jessica die 365 dagen haar kopje thee gefotograveerd heeft).

Ik vind het een super idee! Een jaar lang elke dag een momentje pakken. Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik deze blog begonnen  omdat ik verandering wilde (zie deze post). Positiver zijn en gezonder en gelukkiger worden. Met dat voornemen gaat het nog steeds erg goed, maar soms heb je een kleine herinnering nodig! Het valt me op dat mensen tegenwoordig zo snel boos, negatief of ontevreden zijn... Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt! Maar ik probeer nu echt naar de kleine dingen te kijken, kleine dingen waar je echt heel blij van kunt worden! Door elke dag een foto te maken van iets waar ik blij van wordt, dwing ik mezelf dus ook naar dingen op zoek te gaan, hopelijk zie ik nog meer blije dingen om me heen!

Ik ga vanaf vandaag beginnen met mijn eigen 365 day's project! Elke dag zal ik een foto maken van iets waar ik blij van wordt! Alles waar ik blij van wordt, hoe groot of klein. Met m'n telefoon of de camera, goed voorbereid en mooi neergezet en bewerkt. Of zomaar, een moment opname. In 365 dagen en 365 foto's wil ik things that make me happy in beeld brengen! Op deze blog zal ik 1 keer in de week een round up laten zien, op de nieuwe facebook pagina van All you need is tea and warm socks (de pagina liken kan hier!) zal ik elke dag een foto (proberen te) plaatsen! 

De eerste foto van m'n project:

Deze tekst kwam ik vandaag op een muur in Utrecht tegen! Hoe lief! Vandaag ben ik met m'n zusjes, mama en oma in Utrecht gaan slenteren en winkelen. Echt super leuk hoe je zonder veel geld een hele gezellige dag kunt hebben met mensen van wie je houdt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen