7 augustus 2012

Putting Pinterest to the test part 4!

Het is weer dinsdag! Vandaag een beauty gerelateerde test! Zoals wel te zien is geweest op dit kleine blogje ben ik vrij in luv met mijn gold flake nagellak! Het staat super mooi, geeft elk kleur lakje net dat beetje extra's en als de zon schijnt..olala! Er zit alleen 1 gigantisch nadeel aan prachtige lakjes met glitters of flakes.. Krijg het maar eens van je nagels af! Gelukkig kwam ik op Pinterest een truckje tegen om zonder veel moeite de lak van je nagels te krijgen.

Wat heb je nodig?

  • watten of wattenschijfjes
  • nagellakremover
  • aluminiumfolie of plasticfolie 


Hoe mooi ook, eens moet het lakje eraf! Normaal ben ik een halve fles remover en zeker een wattenschijfje of 10 kwijt.

Wat doen we nu? Knip wattenschijfjes in vieren (je hebt 5 stukjes nodig), of trek 5 stukjes van een grote pluk watten. Je moet zorgen dat je nagels helemaal bedekt worden door de watten. Knip nu 5 stuken van je folie af, deze moeten groot genoeg zijn om om je vingertoppen gewikkeld te worden. Doe wat remover op elk van de stukjes wat, leg dat op je nagel en wikkel het folie er omheen. laat het een minuut of 5 intrekken en tada! Zonder moeite schone nagels!

Ik kon mijn andere hand met de zelfde watjes doen, dus het is echt een zuinige manier van nagellak verwijderen! Blij dat ik deze tip gevonden heb!

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen