6 september 2012

365 day's of happy! round up week 1

Vandaag is het dag 10 van mijn project en het lukt me om elke dag een foto te maken! Ik merk wel dat het de ene dag makkelijker gaat dan de andere. Soms is het kiezen uit meerdere dingen waar ik blij van wordt, en soms moet ik echt zoeken! Maar doordat ik er elke dag mee bezig ben, kijk ik wel op een andere manier naar dingen! Hier de eerste 7 foto's van het project! Wie me volgt op facebook (zie hier als je me wilt volgen!) heeft de foto's al gezien, maar voor de rest: Have fun!

Dag 1, Gevonden op een muur in Utrecht terwijl ik een dagje aan het winkelen was!

Dag 2, Eindelijk serieus begonnen met hardlopen!

Dag 3, Dit was een beetje een alles-gaat-mis-dag, gelukkig is daar de Grazia om te lezen in de bus terug van werk!

Dag 4, Er viel veel regen vandaag, hierdoor kon ik wel mooi mijn 'nieuwe' herfstjas aan! 

Dag 5, Een heerlijk dagje samen met mijn kleinste meisje! Samen naar de dierentuin!

Dag 6, Hardlopen met m'n moeder! Mama heeft Evy (een trainingsprogramma) op haar mp3 staan. Samen hebben we les 8 gelopen!

Dag 7, Mijn grote meisje mocht vandaag weer voor het eerst naar school! En blij dat ze was!

Zo, week 1. Zoals jullie kunnen zien, geen wereld veranderende foto's, maar wel kleine momentjes van geluk voor mij! Op naar week 2!

xx Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen