24 september 2012

Running in the wind

Zondag 18 maart. Dat is voor mij de dag dat ik besloot dat het genoeg was met te zwaar zijn. 6 maanden geleden dus! In die 6 maanden ben ik de nodige kilo's afgevallen! En met de kilo's die verdwenen kwam ook mijn zin in bewegen terug. Langzaam aan ben ik voor mezelf begonnen met (hard)lopen.

Omdat ik het toch goed wil aanpakken heb ik  (na heel lang zoeken) het loopprogramma van Evy op m'n mp3 gezet! Evy helpt je 3 keer per week steeds verder te lopen. Na 10 weken zou je ongeveer 5 kilometer moeten kunnen lopen aan 1 stuk! Evy geeft precies aan wanneer je mag wandelen en wanneer je mag lopen. Al haar aanwijzingen en tips zijn voorzien van muziek, dus je kunt gelijk aan de slag!

Ik ben toe aan les 14 en het gaat super al zeg ik het zelf! Nooit gedacht dat ik hardlopen (of sporten an sich!) nog eens leuk zou gaan vinden!

Op dit moment loop ik op goeie hardloop schoenen die ik van mijn lieve zusje heb gekregen. Ik heb een oud t-shirt en een joggingbroek aan. Maar nu ik echt enthousiast ben wil ik natuurlijk een goeie loop outfit! Hier onder een paar van mijn wensen (mocht u dit lezen Sint.....)

Mijn favo van Nike, vooral de schoenen vind ik erg mooi!





Doen jullie aan sport? xx Judith

2 opmerkingen:

  1. Nee xD maar ik vind dit wel een coole sport outfit!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Vilenca is een Neatherlands gebaseerd Company.Vilenca werkt in gedachten houden uniciteit andtrends op hetzelfde time.The producten zijn allemaal handgemaakt met een vleugje van de perfectie merk voortdurend werkt samen met internationale designers om een volledig onderscheidende wereldwijde uitstraling en - statement maken branding creëren .Om meer over The Vilenca login om te weten :
    http://vilenca.nl

    BeantwoordenVerwijderen