21 september 2012

Things that make me happy, the fall edition!

Voorgaande jaren ging m'n humeur rap omlaag zodra de dagen weer korter beginnen te worden. Dit jaar is anders, ik heb nu zowaar zin in de herfst! Hier een aantal dingen waar ik echt heel blij van wordt tijdens de herfst!

Pompoen Overload! Pompoen is 1 van mijn favoriete smaken van de herfst!

Kaneelbroodjes maken op zondagochtend, die geur alleen al!

Kastanjes zoeken in het bos, lekker roosteren en snacken maar!

Wandelen door de bladeren!

Eikeltjes zoeken met de meiden, simpele manier om de herfstsfeer in huis te halen!

Knutselen met de meisjes!


Genieten van alle kleuren!




 Heerlijke warme vesten, truien, sokken en sjaals!

Alle foto's via mijn Pintrest account!

xx Judith




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen