13 september 2012

Wishlist for fall

Nu ik bijna op m'n streefgewicht zit ben ik toch eens meer om me heen aan het kijken naar leuke nieuwe kleding voor dit najaar.

Een aantal dingen heb ik al, andere zou ik graag nog willen hebben! Op mijn wensenlijstje staan op dit moment:


Een broek met print. 

Een jasje van geweven stof. Dit jasje is een zelf maak model, en gelukkig wil m´n lieve mama hem voor me in elkaar zetten!

Een faux fur gilet.

Blousje met leuke print.

Het kan per ongeluk zijn gebeurt dat ik per ongeluk op bestellen heb gedrukt bij de broek en het giletje..oeps! ; D

Hebben jullie nog wensen voor het najaar?

xx Judith

4 opmerkingen:

  1. Mijn wens voor het najaar is een trui die mij niet alleen door de herfst zal trekken maar ook de winter!

    KISS Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Vraag of Jep een trui voor je breid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga vanavond één of twee sjalen breien voor de winter! Eén voor mij en mijn vrouwelijk (bijna) metgezel!

    KISS Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik Jep voor ingezet! Ik wist niet dat jij breien kon broertje!

    BeantwoordenVerwijderen