14 december 2012

I love december Tag!


We zijn inmiddels al op de helft van december, maar de feestdagen moeten nog komen! Dit jaar heb ik er heel veel zin in! Geen bijzondere reden, ik ben gewoon in een feeststemming! Via de blog van Linda kwam ik deze tag tegen. Wat leuk om te lezen! Vandaar, hier mijn 10 antwoorden op de I love december vragen!
1. Welke producten mogen deze maand zéker niet ontbreken, op het gebied van beauty?
Ik heb een aantal (nieuwe) favorieten voor deze koude tijd! Als eerste mijn nieuwe cinnamon buns douchegel van Phylosophy. Heerlijke warme wintergeur en super voor m'n huid! Na het douchen smeer ik in de winter met een extra voedende bodylotion. Nu favoriet de Nourishing moistere crème van Inecto. Deze is lekker dik en ruikt naar kokos. Voor mijn lippen gebruik ik Burt's bees lipbalsem, een natuurlijke lipbalsem met bijenwax. En als laatste, voor mooie handen, mijn Lemony Flutter van Lush, altijd!

2. Wat is je favo winter drankje?Glühwein! Het kan weer, en met Duitsland op een paar kilometer afstand ook makkelijk en goedkoop te krijgen! Heerlijk 's avonds op de bank met een kop warme wijn! Echt een traktatie zo nu en dan! Verder lekker veel thee, in gezellige smaakjes. Als het maar warm is!

3. Welke kleuren nagellak draag je het liefst in de december maand?
Dit jaar ga ik voor klassiek rood. Ik moet veel werken, dus buiten de feestdagen om geen lak voor mij, maar met kerst draag ik Do you speak love? van Essence. Simple chic!

4. Wat voor een geurkaars brand je het liefst met de feestdagen?Ben ik even blij dat ik bij Ikea werk! Ik hou van onze geurkaarsen! Tijdens de feestdagen brand ik de rode vruchten geur en de appel/kaneel.  Er is ooit een chocolade geur geweest, maar die heb ik nog niet gespot, vandaag maar eens gaan kijken na werktijd!
5. Wat is je favoriete kerstfilm?Oei! Deze vind ik moeilijk! Ik ben niet zo van de echte kerstfilms. Maar The nightmare before Christmas van Tim Burton vind ik wel erg leuk. Geen echte kerstfilms, maar toen der tijd wel in de bios rond kerst, The Lord of the Rings! En de afgelopen dagen weer op tv.....en als ze rond kerst weer uitgezonden worden kijk ik ze waarschijnlijk weer.... 
6. Wat is je favo kerstnummer?Eigenlijk ben ik wat kerstnummers betreft een beetje een Grinch.. Ik hou er niet zo van. En toch betrap ik mezelf erop dat ik mee zing met de klassiekers. Ach, kom maar op Wham, Mariah, Band aid, Bryan en alle anderen! Ik ben er klaar voor. 
7. Hoe zou jij het liefst de kerstdagen vieren? Hoe ziet jou ideale kerstavond er bijvoorbeeld uit? Dit jaar vieren we eerste kerstdag weer gezellig met z'n viertjes. Lekker lang in onze pyjama zitten, uitgebreid ontbijten, films kijken, misschien een wandeling, lichtjes en kaarsjes aan, warme chocomelk en glühwein, en 's avonds een kerstdiner op tafel! Niet te chic of te moeilijk, gewoon ik en mijn lieverds! Niks moet, alles mag!
8. Wat hoop je dat er onder de kerstboom ligt?Tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders, en daar liggen altijd cadeautjes onder de boom. Thuis doen we dat niet, omdat we Sinterklaas uitgebreid vieren! Wat ik graag zou krijgen is een BB cream en een mooie bronzer zonder glitters! Geen grote cadeau's, maar wel dingen die hoog op m'n verlanglijstje staan!
9. Wat trek jij aan op NYE?
Wat ik aantrek weet ik nog niet, welke schoenen ik pak wel! In deze post had ik het al over mijn gedroomde glitterlaarsjes....En ik heb ze! Joehoe! En nog met korting ook, dus jullie weten dat ik die ga dragen! Ik draag bijna geen jurkjes of rokjes, dus waarschijnlijk koop ik een mooie broek en een blouse, met rode nagels en glitter shoes! Kom maar op 2013!
10. Tot slot, wat zijn jouw goede voornemens voor 2013?Ik wil vooral genieten in 2013! Samen met iedereen van wie ik hou. Gezond blijven, dus lowcarb blijven eten en blijven lopen! Voor komend jaar wil ik in ieder geval 4 wedstrijden lopen, te beginnen met 8 kilometer tijdens de cascaderun! En ik wil vaker bloggen! Ik ga er weer tijd voor vrij maken, ideeën genoeg, dus het moet goed komen!

Houden jullie ook zo van deze tijd van het jaar?

xx Judith

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je hem hebt overgenomen! En wat zijn de schoenen toch mooi he? Ik heb ze altijd met veel plezier aan :D

    BeantwoordenVerwijderen