7 januari 2013

Hello 2013, hello bucket list!

Het is al een week 2013, dus tijd voor mijn goeie voornemens! Al hoewel... Goeie voornemens zijn er eigenlijk om niet na te leven toch? Veel van ons maken ze, en vaak verzinnen we gelijk dingen die we toch niet kunnen volhouden of waarmaken.
Bij mij is het niet veel anders hoor! Jaren heb ik gezworen: te stoppen met roken (gelukt, ik moest wel toen ik zwanger werd HA!), gezonder te gaan leven (vorig jaar eindelijk gelukt, de weegschaal hoefde alleen maar aardig dicht bij de 100 kilo in de buurt te komen) en nu toch eens echt te gaan sporten (ook dat lukt nu soort van). Allemaal best wel goeie dingen om te doen, maar ook allemaal erg ruime begrippen.



Vandaar dat ik het dit jaar anders ga doen! Ik ga een bucket list maken. Een bucket list met dingen die ik dit jaar wil doen. Kleine, concrete doelen. Niets wereldschokkends, maar wel dingen die ik zelf erg belangrijk vind.






Hier alvast het begin van mijn lijst. Het mooie van een bucket list is dat je gaande weg nieuwe doelen kunt toe voegen, en andere kunt afstrepen!

* 4 wedstrijden lopen, te beginnen met de 5 mijl tijdens de Cascaderun.
* Ten minste 2 weekendjes weg samen met m'n mannetje.
* In ieder geval elke maand zelf iets maken. (deze is een beetje algemeen, maar ik bedoel, iets op de naaimachine  iets haken, kleien, vouwen, punniken you name it!)
* Elke dag een uurtje tijd voor mezelf vinden om tot rust te komen.
* De zolder verbouwing af maken en inrichten.
* Een goeie beauty routine vinden.
* M'n haar niet verven, eens kijken wat m'n eigen kleur is!
* Elke maand iets bijzonders met de meisjes gaan doen.
* Genieten van de kleine dingen.
* Elke week een boek lezen!
* Mensen en dingen waar ik niet gelukkig van wordt bannen uit mijn leven!
* Ten minste 2 keer per maand een blogpost schrijven.


Zo, al een beste lijst.. Nu staat ie voor altijd op internet, en moet ik er dus wel mee bezig! Het lijkt me leuk om volgend jaar te kijken welke doelen uit zijn gekomen!

Hebben jullie nog goeie voornemens of wordt je daar alleen maar chagrijnig van?

Alle plaatjes zijn trouwens via mijn pinsterest account!

xx Judith

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie doelen en nice pictures! I love a little wisdom on the way back from Groningen, mijn zen-moment :p Ik heb geen voornemens, wel een dikke uitdaging: ik woon straks in Groningen, and I hope I don't screw up financially >_<! Tevens betekent dit ook dat ik binnenkort een bezoekje breng aan IKEA, en misschien jou nog tegemoet zal zien onder het genot van gehaktballe met friet?:p xxx the asian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. My dear fortune cookie! Wat gezellig dat je in Grun komt wonen! Mocht ik dan ooit vast komen te zitten met de bus, dan kom ik bij jou op visite! Just tell me als je naar Ikea gaat!! Misschien kunnen we ff samen winkelen!x

      Verwijderen
  2. Hey chickie, mooi lijstje. Ik zeg: go for it! Maar het zijn er wel veel hè, dus als 't af en toe nait lukt dan is 't ook oké ;) toch?! En ik ga met je meerennen hoor, iig twee x. Jeej! Sporty chicks acoming!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig deed een een paar van deze dingen al, dus ik heb goeie hoop dat het gaat lukken! :D

      Verwijderen